уторак, 26. август 2014.

Мама, хоћу на овај балет!


Не знам за вас, али мени је доста распуста! Од следеће недеље враћамо се у игру! Спортић три пута недељно, шпански два пута, хор такође два пута, а од овог септембра још и балет! Много? Па, нисам сигурна. Моје дете жели све! Има енергије на претек! Најважније од свега је да на свим овим часовима ужива, дружи се, забавља и једва чека следећи час!
Спортић смо бирале још прошлог лета и презадовољне смо. Писаћу вам ускоро и о њима. Хор је изабрала сама, о школи језика сам вам већ писала, а што се балета тиче – то је заиста била тешка одлука.
Школица балета тренутно има на скоро сваком углу. Да ли је то због чувене Анђелине балерине, повратка туту сукњица у моду или неког другог разлога не знам ни сама, али има их. Ја ништа не препуштам случају, па сам се тако дала у акцију и прегледала сајтове оних ближих и оних нешто даљих школа балета и направила ужи избор, а затим смо посетиле неколико њих и чак и биле на једном или два часа. Неки су били неозбиљни, неки други опет преозбиљни, трећима је најважније било да нам кажу где се купује опрема, а четвртима када је завршна приредба и углавном превише деце за мој укус у једној групи. Уф! Никако нисам успевала да им објасним да ја не желим да ми се дете бави балетом, да не лечим неке своје комплексе, да ми туту сукњице и завршне приредбе апсолутно нису важне у животу. Желим да ми се дете забавља, да плеше, да сазна да постоје и неки лабудови који плешу, да још негде, осим код куће, чује класичну музику. Да се смеје! Да, она је и даље желела да иде на балет, али код друге учитељице, на неко друго место, са неким другим другарима.

И када сам већ полако почела да дижем руке од даљих претрага, сасвим случајно смо откриле балетски студио, ту, недалеко од куће, у Булевару Деспота Стефана. И одемо на пробни час. И ја сам била на часу, у углу, као посматрач. Мала група, углавном девојчица, се толико забављала, а и моје дете са њима, да је 60 минута пролетело. Прво загревање, затим су училе неке балетске кораке, а наком тога су све селе на под и лупкале рукама, ногама, о под, по коленима,... Ритам! Сам крај часа је био посвећен искључиво њима, свакој понаособ. Слушале су музику и осмишљавале своје кораке, свој плес! Вртеле су се, падале, смејале, скакутале, али је свака у свој плес уврстила и кораке са почетка часа, што нико од њих није тражио.

''Мама, хоћу на овај балет!'', рече моја госпођица чим се час завршио. Наравно, пријавиле смо се за септембар и од следећег понедељка крећемо! Све и да су се преселили на други крај града ишле би и тамо.

Уколико размишљате о балету и бирате школицу за вашу принцезу позовите на број телефона 061/188-98-69 за више информација.

Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...